Cenník služieb
AUDIT
Pri stanovení ceny za audit sa riadime Etickým Usmernením vydaným Slovenskou Komorou Audítorov (SKAU) o dobe trvania auditu, ktoré definuje aby cena za audit bola v súlade s etickými princípmi a aby jej minimálna výška bola taká aby bolo možné audit vykonať v súlade s medzinárodnými audítorskými štandardmi ISA. Na základe tohto usmernenia máme záväzne stanovenú minimálnu dobu trvania auditu v hodinách podľa veľkosti podnikateľského subjektu, ktorá sa určuje ukazovateľom TOTAL vyjadrujúci súčet majetku spoločnosti (netto), tržieb a finančných výnosov. TOTAL pre účtovné jednotky, ktorým to ustanovujú osobitné predpisy a zákony sa vypočítava iným spôsobom a preto radšej odporúčame aby ste nás ohľadne nezáväznej orientačnej cenovej ponuky kontaktovali priamo.
Akonáhle poznáme TOTAL spoločnosti, Etické Usmernenie SKAU nám stanovuje minimálny rozsah hodín na výkon Auditu, ktorý sa následne vynásobí hodinou sadzbou audítorskej spoločnosti. Naša hodinová sadzba sa pohybuje medzi 20-100 €/hodina v závislosti od zložitosti obchodnej spoločnosti.
Orientačnú cenu za Audit si teda môžete vypočítať na základe našej hodinovej sadzby a nižšie uvedenej tabuľky z Etického Usmernenia SKAU.
TOTAL (v Mil. EUR) | Minimálny Počet Hodín |
do 0,4 | 20-35 |
0,4 – 1 | 30 – 50 |
1 – 2 | 40 -60 |
2 – 4 | 50 – 80 |
4 – 10 | 70 – 120 |
10 – 20 | 100 – 200 |
20 – 63 | 180 – 360 |
63 – 166 | 300 – 700 |
Počet hodín sa stanovuje individuálne na základe údajov z účtovnej závierky za overované obdobie alebo za predchádzajúce účtovné obdobie. Ak chcete vedieť konkrétnu cenu za audit Vašej spoločnosti, neváhajte nás požiadať o nezáväznú cenovú ponuku alebo nás kontaktujte.
INÉ AUDÍTORSKÉ SLUŽBY
Vzhľadom na to, že rozsah iných audítorských služieb závisí od veľkosti účtovnej jednotky, presnú cenu za iné audítorské úkony nie je možné vopred špecifikovať, avšak pri každom úkone sa vychádza z našej hodinovej sadzby. Ak chcete vedieť konkrétnu cenu za jednotlivý audítorský úkon, neváhajte nás priamo kontaktovať a my Vám do 24 hodín pošleme nezáväznú cenovú ponuku.
ÚČTOVNÍCTVO
Cenu za vedenie účtovníctva a za jednotlivé účtovné úkony stanovujeme podľa toho či sa jedná o jednoduché alebo podvojné účtovníctvo a či je účtovná jednotka platcom DPH alebo nie je. Na základe týchto faktorov sa potom odvíja cena za zaúčtovanie jedného účtovného záznamu. Účtovný záznam je napríklad 1 pokladničný doklad alebo 1 vydaná faktúra, alebo 1 pohyb na bankovom účte. Čím viac záznamov za mesiac máte, tým je cena za jeden záznam nižšia. K zaúčtovaným záznamom je potom ešte potrebné pripočítať sumy za jednotlivé účtovné úkony, ktoré sú nevyhnutné. Týmto spôsobom si viete vypočítať orientačnú cenu vedenia Vášho účtovníctva u nás. Ceny jednotlivých účtovných záznamov a úkonov nájdete nižšie.
ÚČTOVNÉ POLOŽKY
Jednoduché účtovníctvo | Podvojné účtovníctvo | ||||
Počet záznamov za mesiac | Cena za záznam neplatca DPH | Cena za záznam platca DPH | Počet záznamov za mesiac | Cena za záznam neplatca DPH | Cena za záznam platca DPH |
do 50 | 0,85 EUR | 0,90 EUR | do 50 | 0,90 EUR | 0,95 EUR |
do 100 | 0,80 EUR | 0,85 EUR | do 100 | 0,85 EUR | 0,90 EUR |
do 200 | 0,75 EUR | 0,80 EUR | do 200 | 0,80 EUR | 0,85 EUR |
do 300 | 0,70 EUR | 0,75 EUR | do 300 | 0,75 EUR | 0,80 EUR |
do 400 | 0,65 EUR | 0,70 EUR | do 400 | 0,70 EUR | 0,75 EUR |
do 500 | 0,60 EUR | 0,65 EUR | do 500 | 0,65 EUR | 0,70 EUR |
nad 500 | 0,55 EUR | 0,60 EUR | nad 500 | 0,60 EUR | 0,65 EUR |
ÚČTOVNÉ ÚKONY
Cena účtovného úkonu | Cena |
Zavedenie novej firmy | 30 € |
Vystavenie faktúry | 2 € |
Vypracovanie daňového priznania k DPH | 15 € |
Vypracovanie kontrolného výkazu | 15 € |
Vypracovanie súhrnného výkazu | 15 € |
Vypracovanie daňového priznania k dani z príjmov právnických osôb | od 50 € |
Vypracovanie daňového priznania k dani z príjmov fyzických osôb (typ A) | od 20 € |
Vypracovanie daňového priznania k dani z príjmov fyzických osôb (typ B) | od 40 € |
Vypracovanie daňového priznania k dani z motorových vozidiel | 15 €/vozidlo |
Vypracovanie výkazu o príjmoch a výdavkoch | od 25 EUR |
Vypracovanie výkazu o majetku a záväzkoch | od 25 EUR |
Vypracovanie riadnej účtovnej závierky pre právnickej osoby + poznámky | od 200 EUR |
Vypracovanie mimoriadnej alebo individuálnej účtovnej závierky + poznámky | od 400 EUR |
Prepracovanie už spracovaných úkonov (vinou alebo na žiadosť klienta) | 100% ceny úkonu |
Vypracovanie opravného/ dodatočného daňové priznania, výkazov (vinou alebo na žiadosť klienta) | 100% ceny úkonu |
MZDY A PERSONALISTIKA
Mzdy a personalistika | Cena |
Zavedenie zamestnanca | 30 € |
Spracovanie miezd pre 1 – 3 zamestnancov | 10 €/zamestnanec |
Spracovanie miezd pre 4 – 6 zamestnancov | 9 €/zamestnanec |
Spracovanie miezd pre 7 – 10 zamestnancov | 8 €/zamestnanec |
Spracovanie miezd pre 11 – 30 zamestnancov | 7 €/zamestnanec |
Spracovanie miezd pre 30 a viac zamestnancov | 6 €/zamestnanec |
Spracovanie evidencie stravných lístkov | 3 €/zamestnanec |
Oprava mesačných výkazov (vinou alebo na žiadosť klienta) | 10 € |
Prihlásenie/odhlásenie zamestnávateľa do sociálnej poisťovne | 30 € |
Prihlásenie/odhlásenie zamestnávateľa do zdravotnej poisťovne | 30 € |
Prihlásenie/odhlásenie zamestnávateľa na daň zo závislej činnosti | 30 € |
Prihlásenie/odhlásenie zamestnanca do sociálnej poisťovne | 5 €/zamestnanec |
Prihlásenie/odhlásenie zamestnanca do zdravotnej poisťovne | 5 €/zamestnanec |
Založenie osobného spisu zamestnanca pri nástupe k zamestnávateľovi | 5 €/zamestnanec |
Vypracovanie pracovnej zmluvy | od 30 € |
Vypracovanie dohody o vykonaní práce | od 20 € |
Vypracovanie dohody o pracovnej činnosti | od 20 € |
Vypracovanie dohody o brigádnickej činnosti | od 20 € |
Vypracovanie dodatku k pracovnej zmluve | od 15 € |
Vypracovanie ukončenia pracovného pomeru | od 20 € |
Vypracovanie iných dohôd medzi zamestnávateľom a zamestnancom | od 20 € |
Vyhotovenie tuzemského cestovného príkazu | 5 € |
Vyhotovenie zahraničného cestovného príkazu | 8 € |
Vypracovanie potvrdenia o PN, OČR | 5 € |
Vyhlásenie na zdanenie príjmov fyzických osôb zo závislej činnosti | 5 € |
Vyhlásenie ročného zúčtovania preddavkov dane na daň z príjmov zo závislej činnosti | 10 €/zamestnanec |
Hlásenie o vyúčtovaní dane a o úhrne príjmov zo závislej činnosti | 15 € |
Žiadosť o vykonanie ročného zúčtovania preddavkov dane zo závislej činnosti | 5 € |
Potvrdenia týkajúce sa zamestnanca | 5 €/potvrdenie |
ÚČTOVNÉ BALÍČKY
MIKRO
NEDOSTUPNÉ
- Počet účtovných záznamov od 1-50/mesiac (záznam = prijatá alebo vydaná faktúra, bankový pohyb, pokladničný doklad, atď.
- Mzda pre 0-1 zamestnanca (výpočet mzdy a odvodov + zaúčtovanie)
- Mesačné podávanie výkazov do Zdravotnej a Sociálnej poisťovne za 0-1 zamestnanca
- Vypracovanie prehľadu o zrazených a odvedených preddavkoch na daň z príjmov zo závislej činnosti, ak je zamestnanec
- Hlásenie o vyúčtovaní dane a o úhrne príjmov zo závislej činnosti, ak je zamestnanec
- Vypracovanie daňového priznania k dani z motorových vozidiel za 0-1 vozidlo
- Evidencia jázd/mesiac, ak je vozidlo
- Odborná pomoc 1 hodina/mesiac (osobne, mailom alebo telefonicky)
- Vypracovanie ročnej účtovnej závierky a daňového priznania k dani z príjmov PO
Tento balík je vhodný pre 1-osobové spoločnosti, ktoré nie sú platcami DPH.
MALÝ
NEDOSTUPNÉ
- Počet účtovných záznamov od 51-100/mesiac (záznam = prijatá alebo vydaná faktúra, bankový pohyb, pokladničný doklad, atď.)
- Mzda pre 1-3 zamestnancov (výpočet mzdy a odvodov + zaúčtovanie)
- Mesačné podávanie výkazov do Zdravotnej a Sociálnej poisťovne za 1-3 zamestnancov
- Vypracovanie prehľadu o zrazených a odvedených preddavkoch na daň z príjmov zo závislej činnosti
- Hlásenie o vyúčtovaní dane a o úhrne príjmov zo závislej činnosti
- Vypracovanie daňového priznania k dani z motorových vozidiel za 1-3 vozidlá
- Evidencia jázd/mesiac
- Odborná pomoc 2 hodiny/mesiac (osobne, telefonicky alebo mailom)
- Vypracovanie ročnej účtovnej závierky a daňového priznania k dani z príjmov PO
Tento balík je vhodný pre spoločnosti s 1-3 zamestnancami, ktoré nie sú platcami DPH.
STREDNÝ
NEDOSTUPNÉ
- Počet účtovných záznamov od 51-150/mesiac (záznam = prijatá alebo vydaná faktúra, bankový pohyb, pokladničný doklad, atď.)
- Daňové priznanie k DPH/mesiac
- Kontrolný výkaz/mesiac
- Súhrnný výkaz/mesiac
- Mzda pre 2-3 zamestnancov (výpočet mzdy a odvodov + zaúčtovanie)
- Mesačné podávanie výkazov do Zdravotnej a Sociálnej poisťovne za 2-3 zamestnancov
- Vypracovanie prehľadu o zrazených a odvedených preddavkoch na daň z príjmov zo závislej činnosti
- Hlásenie o vyúčtovaní dane a o úhrne príjmov zo závislej činnosti
- Vypracovanie daňového priznania k dani z motorových vozidiel za 2-3 vozidlá
- Evidencia jázd/mesiac
- Odborná pomoc 2 hodiny/mesiac (osobne, telefonicky alebo mailom)
- Vypracovanie ročnej účtovnej závierky a daňového priznania k dani z príjmov PO
Tento balík je vhodný pre spoločnosti s 2-3 zamestnancami, ktoré sú platcami DPH.
Toto je prehľad účtovných balíčkov, ktoré využívajú naši klienti. Pre každého klienta vieme pripraviť komplexný mesačný balík služieb ušitý na jeho mieru, podľa jeho potrieb za výhodnú cenu. Ak máte záujem vedieť koľko by ste u nás zaplatili za komplexné účtovné služby, kliknite na tlačidlo „MÁM ZÁUJEM“, vyplňte krátky formulár a my Vám do 24 hodín pošleme orientačnú cenovú ponuku.
MÁM ZÁUJEMOSTATNÉ SLUŽBY
Správy, reporty a dokumentácia
Úkon | Cena |
Vypracovanie ekonomických správ a reportov | Individuálne podľa rozsahu |
Vypracovanie správ z kontroly účtovníctva | Individuálne podľa rozsahu |
Vypracovanie správ a potvrdení o platobnej neschopnosti a predĺžení | Individuálne podľa rozsahu |
Vypracovanie transferovej dokumentácie | od 400 € |
Vypracovanie výročných správ | od 200 € |
Vypracovanie vnútropodnikových smerníc | od 50 € |
Vypracovanie štatistických výkazov | od 50 € |
Vypracovanie evidencie jázd motorového vozidla | 20 €/vozidlo |
Vypracovanie podnikateľských zámerov, podnikových a marketingových stratégií | Individuálne podľa rozsahu |
Vypracovanie splnomocnení a čestných vyhlásení | od 50 €/dokument |
Poradenstvo a zastupovanie klientov
Úkon | Cena |
Poradenstvo a konzultácie ku komplexnej daňovej a účtovnej problematike | 50 €/hodina |
Poradenstvo pri zostavovaní účtovných výkazov a daňových priznaní všetkého druhu | |
Ekonomické, podnikateľské, organizačné a marketingové poradenstvo a konzultácie | |
Vypracovanie písomného stanoviska k daňovým problémom klienta | |
Optimalizácia daňových povinností klienta | |
Daňové poradenstvo pri vzniku, zániku, konkurzoch, likvidáciách alebo zlúčení firiem | |
Poskytovanie informácií o aktuálnych zmenách v daňových zákonoch | |
Zastupovanie klienta pred správcom dane | |
Zastupovanie klienta pred správcom dane pri daňovom konaní | |
Zastupovanie klienta pred inými inštitúciami a úradmi | |
Zastupovanie klienta v banke |
Vaše podnikanie
Úkon | Cena |
Založenie spoločnosti | od 250 € (závisí od právnej formy) |
Zápis zmien v spoločnosti | od 120 € (závisí od závažnosti zmien) |
Registrácia/zrušenie registrácie spoločnosti na daň z príjmu právnických osôb | 50 € |
Registrácia/zrušenie registrácie spoločnosti na daň z príjmu fyzických osôb SZČO | 50 € |
Registrácia/zrušenie registrácie spoločnosti na daň z pridanej hodnoty | 50 € |
Zmena právnej formy spoločnosti | Individuálne, závisí od právnej formy |
Zrušenie spoločnosti | od 180 € (závisí od spôsobu zrušenia) |
Virtuálne sídlo pre našich klientov na prestížnej adrese v Bratislave – Staré Mesto | 30 €/mesiac |
Máte otázky?
FAQ's
Pokiaľ máte akékoľvek otázky k našim službám neváhajte nás kontaktovať.